Przedłużona gwarancja Brother

Przedłużonej Gwarancji na produkty Brother udziela przedstawiciel producenta w Polsce:

Brother Polska Sp. z o.o. Oddział w Polsce, ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa jest członkiem międzynarodowej grupy Brother Group z siedzibą w Nagoi, w Japonii. Brother jest obecny na rynku od ponad stu lat. Swą obecność w Europie zaznaczyliśmy przeszło 50 lat temu. Przez cały ten okres dostarczamy klientom najnowocześniejsze rozwiązania w branży urządzeń biurowych.

Aby zagwarantować Ci spokój przez najbliższe 3 lata, każdy z produktów posiada 36-miesięczną gwarancję, w ramach której możesz liczyć na fachową pomoc i obsługę. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi warunkami gwarancji.

Kierujemy się mottem At Your Side. Znajduje ono odzwierciedlenie w gwarancji jakiej udziela producenta urządzeń Brother na wszystkie nasze urządzenia.

Do standardowej 2-letniej gwarancji Brother oferuje Ci BEZPŁATNY DODATKOWY ROK GWARANCJI PO REJESTRACJI URZĄDZENIA NA STRONIE PRODUCENTA*

* Urządzenia serii PJ/MW/RJ/TD nie wymagają rejestracji do 3-letniej gwarancji.

Zarejestruj urządzenie Brother 

W celu uzyskania 3-letniej gwarancji, urządzenie musi zostać zarejestrowane na naszej stronie w terminie 60 dni od zakupu.

Gwarancja ONSITE - naprawa w miejscu instalacji

lub 

Gwarancja RETURN-TO-BASE - naprawa w serwisie lub punkcie sprzedaży

Pełna lista produktów wraz z rodzajami gwarancji >>
Szczegółowe warunki gwarancji 3 lata >>

Urządzenia Brother gwarantują doskonałą pracę przy wykorzystaniu oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Z tego powodu zalecamy korzystanie z oryginalnych wkładów Brother. Materiały eksploatacyjne Brother zostały opracowane w celu zapewnienia maksymalnie najlepszej jakości druku i jak najdłuższej żywotności urządzenia.

Gwarancja na produkty Brother - regulamin