ZWROT TOWARU
Dbając o Państwa zadowolenie, dajemy możliwość zwrotu produktu w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Informacje o zwrocie prosimy przekazać: wysyłając e-mail na adres: info@brother-sklep.pl, dzwoniąc pod numer: 32 720 22 74 lub skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy koszt zakupu towaru oraz równowartość najtańszej przesyłki. Więcej informacji na temat procedury odstąpienia od umowy znajduje się w Regulaminie naszego sklepu.
Wzór odstąpienia od umowy przez konsumenta pobierz (do odczytania wymagany jest program Adobe Reader)
Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów zgodnie z obowiązującymi przepisami wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem. W trosce o Państwa komfort i zadowolenie wydłużamy ten termin w naszym sklepie do 30 dni.
Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Kupujący.
Informujemy, że nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Zwrot towaru zakupionego na FV tylko po zaakceptowaniu przez sprzedawcę.
Jak dokonać zwrotu towaru w Brother-Sklep.pl ?
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie należy wysłać pisemnie na adres email: info@brother-sklep.pl,
Towar należy zwrócić na adres:
Brother-Sklep.pl
Bumerang Sp. z o.o.
40-079 Katowice
ul. Gliwicka 15
Prosimy o dołączenie dowodu zakupu - paragon lub FV
REKLAMACJA TOWARU
Reklamacji towaru zakupionego w Brother-Sklep.pl prosimy dokonywać przy użyciu "Wzór zgłoszenia reklamacyjnego" : pobierz
(do odczytania wymagany jest program Adobe Reader)
Aby zgłosić reklamację na drukarki firmy Brother należy:
2. Podać numer zamówienia lub numer faktury w treści wiadomości
Aby zgłosić reklamację na drukarki oznaczników należy:
2. Podać numer zamówienia lub numer faktury w treści wiadomości
REKLAMACJA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH (taśmy, etykiety, profile PCV, koszulki termokurczliwe) :
Aby zgłosić reklamację materiałów eksploatacyjnych (etykiety, taśmy, profile PCV, koszulki termokurczliwe) należy:
1. Skontaktować się z nami pisząc e-mail na adres: info@brother-sklep.pl
2. W treści wiadomości prosimy przesłać szczegółowy opis problemu wraz z dokumentacją zdjęciową, numerem zamówienia lub FV
3. W odpowiedzi prześlemy informacje o dalszych krokach