Naszym Klientom zapewniamy pełną obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną drukarek oznaczników. Jeżeli masz problem z urządzeniem i potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami.
1. Skontaktuj się z nami
Ustalimy, czy usterkę możesz naprawić samodzielnie, czy musisz wysłać urządzenie do centrum serwisowego.
2. Wyślij urządzenie
Jeśli wysyłasz urządzenie do serwisu, zadbaj o odpowiednie zapakowanie sprzętu, aby uniknąć uszkodzeń. Jeśli to możliwe dołącz próbki źle wydrukowanych profili bądź koszulek termokurczliwych.
3. Poczekaj na informację o statusie naprawy
Natychmiast po przeprowadzimy diagnostyki przez centrum serwisowe i poinformujemy Cię o długości i ewentualnej cenie naprawy (dotyczy napraw pogwarancyjnych)
Wiemy, że odesłanie drukarki to problemy w funkcjonowaniu Twojej firmy, dlatego kładziemy duży nacisk na jak najszybsze rozpatrzenie zgłoszenia serwisowego. Długość naprawy zwykle nie przekracza 3 dni roboczych, w większości przypadków urządzenie jest odsyłane w ciągu jednego dnia.
Jeżeli usterka jest poważna i czas naprawy wydłuża się, gwarantujemy urządzenie zastępcze.