Serwis drukarek oznaczników

Naszym Klientom zapewniamy pełną obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną drukarek oznaczników. Jeżeli masz problem z urządzeniem i potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami.

1. Skontaktuj się z nami

Ustalimy, czy usterkę możesz naprawić samodzielnie, czy musisz wysłać urządzenie do centrum serwisowego.

2. Wyślij urządzenie

Jeśli wysyłasz urządzenie do serwisu, zadbaj o odpowiednie zapakowanie sprzętu, aby uniknąć uszkodzeń. Jeśli to możliwe dołącz próbki źle wydrukowanych profili bądź koszulek termokurczliwych.

3. Poczekaj na informację o statusie naprawy

Natychmiast po przeprowadzimy diagnostyki przez centrum serwisowe i poinformujemy Cię o długości i ewentualnej cenie naprawy (dotyczy napraw pogwarancyjnych)

Wiemy, że odesłanie drukarki to problemy w funkcjonowaniu Twojej firmy, dlatego kładziemy duży nacisk na jak najszybsze rozpatrzenie zgłoszenia serwisowego. Długość naprawy zwykle nie przekracza 3 dni roboczych, w większości przypadków urządzenie jest odsyłane w ciągu jednego dnia.

Jeżeli usterka jest poważna i czas naprawy wydłuża się, gwarantujemy urządzenie zastępcze.